dikter om allt och mer därtill...

 Du kom och du log,
Och du direkt mitt hjärta tog,
Jag hade ingen chans,
Det var som om bara du fanns,
Jag föll för dig så lätt,
För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,
Det är du som gör så att mitt hjärta slår,
Det är du som gör så mitt liv åter en mening får




Remember the day you came into my life.
I Remember the day you looked into my eyes,
I Remember the day I realized...
I Love You!
När vännerna sviker och allt gör ont
När glädjen tynar bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ut i kylan, så kallt
Jag lovar, jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är min kropp, du är mitt blod
Detta kallas vänskap, inte mod




Mister du pengar, mister du inget.
Mister du vänner, mister du något.
Mister du kärlek, mister du mycket.
Mister du hoppet, mister du allt!





Det finns tusentals stjärnor
Men bara en sol
Och det är du
Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le...




Så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten.
När ingen ser, när ingen vet, kommer gråten mitt i skratten.


Sluta aldrig önska
Sluta aldrig be
Sluta aldrig hoppas
Under kan ju ske

Du lyser starkare än solens alla strålar.
Du skimmrar klarare än havets alla vågor.
Din röst får mig alltid att le.
Ditt leende får mig att smälta.
Ditt sätt att säga mitt namn får mig att nästan svimma.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0