Dag 01 fakta om mig själv

Eftersom jag är så dålig på att skriva om mig själv så kör jag helt enkelt en liten "presentationslista" istället!

Namn?najmo mohamed
Född? 1998-04-017
Längd? 1,66 cm lång
Skostorlek? Jag har stolek 38, kan ha små 37:or också.
Piercingar?  (Hål i öronen)
Bor? Hemma i umeå , Älskar umeå vill aldrig flytta här ifrån.
Utbildning? Grundskolan,i prolympia klass 7 barcelona.
Drömyrke? doktor typ kururg.
Plats du vill resa till? Maldiverna, ska dit innan jag dör!
Favoritmat? Jag älskar tacos! Bästa maträtten som finns..
Läser just nu?jag är zlatan ibrahimovic.
Läser helst? Veckorevyn.
Tittar helst på? Film eller mtv.
Lyssnar på? Allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0