vila i fred

Har ni hört om den killen som tog självmord live i cam? Alltså... när jag såg det.. trodde jag skulle svimma, klarar inte av att se såna saker. Samtidigt som jag satt och kolla på det blev jag helt illamående och skakig, släppte nog en tår eller två när jag såg det. Fan va hemskt det var. Kan inte föreställa mig hur ledsen hans familj måste vara. Det värsta med det här är att han tog självmord för att han tyckte att det blev för svårt ibland.... jag menar, vad är det för anledning? Jag menar folk som har RIKTIGA problem håller sig starka och väntar på bättre tider. Om han bara hade haft lite tålamod och lite styrka hade allt ordnat sig med tiden.. men jag antar att han inte hade orken till det. Men vem är jag att döma andra? Hoppas att han har hamnat på en bättre plats och att han finner frid där.
Här kan ni gå in för att se videon och läsa inlägget han skrev strax innan han tog självmord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0