Hur pallar ni?

Hur pallar ni?

varför tror vissa tjejer att man blir snyggare bara för att man har 20 lager smink på sig? Ser bara smetigt och kletigt ut. Nästan så man vill dyka in i ens hud.... and one more thing, hur fan pallar vissa vakna klockan fem på morronen(vad hände med att man måste sova minst 8 timmar varje natt..?) för att locka/våga håret whatever och klä upp sig inför skolan? HALLÅ? Du ska till skolan... du vet... där man pluggar? Du ska inte på någon jävla bal. Okej att man gör det några gånger i månaden, men jag menar.. VARJE DAG? Okej.. vissa kanske tycker om att fixa sig osv, men hur fan pallar ni? Vet ni hur många gånger jag snoozar min mobil? Minst åtta gånger innan jag verkligen går upp, och när jag väl kommer upp ur sängen så hinner jag inte göra något utan jag måste SPRINGA till bussen för att hinna med den. Det enda positiva med att ni vaknar så tidigt är nog att ni kommer i tid.... hoppas fan inte att ni kommer försent för att ni ska fixa er cuz in that case... you got issues.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0